Pomoc

Dane sklepu Studio One:
Studio One Grzegorz Pastuszak
ul. Brzozowa 4a/15
22-400 Zamość
NIP: 922-261-28-08
REGON: 120971995
Konto bankowe Alior Bank: 06 2490 0005 0000 4000 8336 4352

Punkt sprzedaży:
Studio One
Sitaniec 54
22-400 Zamość
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wysyłka

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej Kolporter, która obsługuje naszych klientów.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Według obowiązującego prawa sklep internetowy ma 14 dni na dostarczenie towaru. Jednak w Studio-One.com.pl możesz spodziewać się paczki w ciągu kliku dni. Kurier dostarcza przesyłkę następnego dnia po wyjściu paczki z magazynu. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

Ile wynosi koszt przesyłki?
Koszt przesyłki to 17zł w przypadku opłaty za paczkę z góry przelewem lub poprzez płatności.pl. Przysyłka pobraniowa to koszt 30zł.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak oczywiście, pod adresem Studio One, Sitaniec 54, 22-400 Zamość. W związku z tym brak opłat transportowych.

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?
Jesteśmy sklepem stacjonarnym jak i internetowym. Klient ma możliwość zakupienia towaru w dowolny sposób (sklep stacjonarny lub internetowy) i odebrania go bezpośrednio w sklepie.

Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacja o wyjściu paczki z naszego sklepu zostanie przesłana w e-mailu. Po jego otrzymaniu należy spodziewać się dostawy następnego dnia. Etap na jakim znajduje się Twoje zamówienie możesz również sprawdzić logując się na swoje konto na www.studio-one.com.pl

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?
Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcesz otrzymać zamówienie na inny adres możesz te dane zmienić w zamówieniu.

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?
Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon, który jest dowodem zakupu. Możemy również wystawić fakturę VAT zamiast paragonu fiskalnego. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.

Skąd dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie?
Logując się na swoim koncie możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili.


Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Studio-One.com.pl?
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

Przelew on-line - W tym przypadku operację zabezpiecza również serwis Płatności.pl. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje kotno bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych pośredników płatności w Polsce (mTransfer, Multitransfer, Płacę z Inteligo, Płać z Nordea, Płać z Pko BP).

Przelew tradycyjny - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

Za pobraniem - zapłacisz za przesyłkę kurierowi Kolporter przy odbiorze paczki.

Gotówka - zapłacisz za zakupy w sklepie stacjonarnym w przypadku odbioru osobistego.


Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?
Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym w komentarzu zamówienia. Wymagane dane to: Nazwa firmy, adres i NIP.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach Studio-One.com.pl, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Jednak według obowiązującego prawa prezentowane produkty na stronie internetowej są jedynie ich prezentacją i stanowią jedynie zaproszenie do składania oferty kupna. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny podanej stronie www. Istnieje również możliwość negocjacji cen. Prosimy wówczas o kontakt na e-mail lub telefoniczny.


Zamówienie


Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?
Aby móc kupować w Studio-One.com.pl należy się zarejestrować i założyć konto. Można to zrobić przed dokonaniem zakupów naciskając na link "Rejestracja" u góry strony głównej.

Na czym polega rejestracja w Studio-One.com.pl?
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Po takiej rejestracji każdy będzie miał własne konto, w którym można np. sprawdzić swoje dotychczasowe zakupy. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.

Co uzyskuję rejestrując się w Studio-One.com.pl?
Rejestrując się w Studio-One.com.pl automatycznie zakładasz swoje konto, do którego dostęp ma tylko jego właściciel. Posiadając własne konto możesz:
- kupować produkty,
- widzisz stan swojego zamówienia oraz możesz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.

Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?
Zamawiając kilka produktów w oddzielnych zamówieniach można liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. Aby tak się stało zamówienie musi jednak być wysłane z tego samego konta. Najlepiej jest skontaktować się z nami i uprzedzić nas o takiej sytuacji lub napisać o tym w komentarzu do zamówienia.

Czy oprócz sklepu internetowego prowadzicie też sprzedaż w stacjonarnym sklepie?
Tak, nasz sklep prowadzi sprzedaż w sklepie stacjonarnym Studio One, Sitaniec 54, 22-400 Zamość oraz przez internet.


Zwroty, wymiany, reklamacje

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe, tylko jeśli produkt nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską w oryginalnym opakowaniu. Do przesyłki należy dołączyć "Dokument Zwrotu Towaru", oryginalny paragon oraz numer rachunku bankowego na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.

Czy istnieje możliwość wymiany zakupionej odzieży na inny rozmiar?
Oczywiście, gdy tylko rozmiar okaże się nieodpowiedni można go wymienić na inny. Należy wówczas odesłać produkt wraz z paragonem i wypełnionym "Dokumentem Zwrotu Towaru". W takim przypadku koszty przesyłki pokrywa klient.

Co należy dołączyć do produktu, który chcę odesłać do Studio-One.com.pl?
Do każdego towaru, który chce się wymienić, zwrócić czy zareklamować należy dołączyć:
- paragon lub fakturę Vat w oryginale,
- wypełniony "Dokument Zwrotu Towaru".

- Dokument zwrotu towaru ( .doc / .pdf / .jpg )
- Dokument wymiany towaru ( .doc / .pdf / .jpg )
- Dokument reklamacji towaru ( .doc / .pdf / .jpg )

Sklep internetowy Shoper.pl