Promocje

Marki

Bench-studio-one-sklep-internetowy-ubrania-odzież-markowa

Bench. powstał 1989 roku w Manchesterze. Szybko stał się marką brytyjskiej ulicy. Jest postrzegany jako funkcjonalny i wygodny, ale jednocześnie intrygujący i nowoczesny. Dopracowane w najdrobniejszych nawet szczegółach, najwyższej jakości produkty Bench. zdobywają uznanie osób poszukujących jednocześnie eleganckich i niebanalnych rozwiązań.

Jakie są cechy wyróżniające kolekcje Bench.? Zaskakujące przeszycia, hafty i aplikacje w bardzo nietypowych miejscach, ukośne suwaki, otwory w ściągaczach rękawów, które pozwalają traktować je jak rękawiczki, bardzo zróżnicowany dobór tkanin, sprawiający, że nawet temat zimowej kurtki staje się ogromnym polem do popisu!

Dopracowane w każdym najdrobniejszym szczególe kolekcje Bench. są ponadczasowe - zaprojektowane w bardzo uniwersalnym stylu, który nie wychodzi z mody, a jednocześnie daje się łatwo zaktualizować poprzez odpowiednio dobrane dodatki. Ale ponadczasowość Bench. można odbierać również jako możliwość swobodnego łączenia modeli z następujących po sobie kolekcji. Bench. pozwala na swobodę wyboru, zabawę ubiorem, nie ogranicza.


Goorin-Brothers-studio-one-sklep-internetowy-ubrania-odzież-markowa

Historia czapek braci Goorin rozpoczęła się w 1895 w Pittsburghu w Stanach Zjednoczonych, gdzie powstała firma. Cztery lata później jej siedziba przeniosła się do San Francisco, gdzie znajduje się do dzisiaj. Od momentu stworzenia firmy przez Cassela Goorin sztukę tworzenia czapek zgłębia już czwarte pokolenie jego rodziny. Produkty Goorin nigdy nie były wytwarzane masowo, dzięki czemu od lat zachowują swój niepowtarzalny charakter.
Najlepsze tkaniny, zdobienia, sposób ich łączenia, barwienia, postarzania, wiele elementów wykonywanych ręcznie, dbałość o każdy szczegół - wszystko to sprawia, że każdy projekt staje się unikalny i wyjątkowy. W wielu kolekcjach pojawiają się za to limitowane serie i autorskie nakrycia głowy.

Na czym polega fenomen produktu, który zdobył ogromną popularność jedynie dzięki przekazywanej z ust do ust pozytywnej opinii? Kluczem do tej zagadki jest świadomość firmy Goorin, że stylu nie da się podejrzeć w magazynie o modzie, czy na wybiegu. Własny styl każdy musi wypracować indywidualnie. Czapki Goorin tak jak ich "nosiciele" i "wyborcy" są pełne sprzeczności, są ponadczasowe, a jednocześnie na czasie, zakorzenione w tradycji , a z drugiej strony przełomowe.

Rzadko mamy do czynienia z akcesoriami jednej marki, które są noszone przez ludzi bez względu na wiek i miejsce zamieszkania, bez względu na to czy są uczniami szkół średnich, biznesmenami, emerytami czy światowego formatu gwiazdami filmowymi.


Superdry-studio-one-sklep-internetowy-ubrania-odzież-markowa

Marka Superdry mimo stosunkowo krótkiego stażu na rynku mody (od 2003 r.) już zdążyła podbid serca zarówno celebrities (David Beckham, Kate Moss, Jude Law) jak i zwykłych klientów. Wyjątkowa dbałośd o dobór materiałów, zwracanie uwagi na detale i oryginalne wzornictwo, a przede wszystkim umiejętne łączenie stylu streetwear z elementami retro połączone z delikatnymi zapożyczeniami z kultury Japonii, pozwoliły marce Superdry na osiągnięcie międzynarodowego statusu „to się nosi!” zaledwie w 5 lat!

Szeroki wybór elementów w kolekcjach Superdry pozwala na ubranie się „od stóp do głów”; na kolekcje damskie i męskie składają się t-shirty, koszulki polo, koszule, bluzy, longsleeve’y, spodnie, komplety dresowe, kurtki i bezrękawniki. Do linii standardowych, dochodzi cała kolekcja jeansów, butów i akcesoriów (torby, paski, portfele, czapki, szale, przywieszki i łaocuchy).

Kolekcje Superdry to mieszanka stylów. Począwszy od inspiracji elementami stylu japooskiego, gdzie na czoło wysuwa się cała linia specjalnych t-shirtów „Osaka”, których zagorzałym fanem jest m.in. David Beckham, a skooczywszy na motywach retro widocznych m.in. w kolekcji old-skool’owych kraciastych koszul czy butów z charakterystycznym białym, gumowanym przodem.


Famous-Stars-Straps-studio-one-sklep-internetowy-ubrania-odzież-markowa

Famous Stars and Straps(lub po prostu Famous), jest amerykańską marką produkującą odzież oraz akcesoria stworzoną przezTravis Barker w dniu 8 grudnia 1999 r., najbardziej znany jako perkusista zzespołu blink-182. Firma z siedzibą w Ontario, Kalifornia. Famous Stars and Straps ma wpływ gatunków muzycznych takich jak punk rock i hip hop. Linia składa się głównie z męskich t-shirty, kurtki, czapki i skarpety, chociaż niedawno linia kobiet została dodana a w skład wchodzą: bikini, koszulki, spodnie, itp. Specjalizujemy się również w akcesoria, takie jak klamry paska, chusty. Marki "F" logo, które jest określone jako "Badge of Honor", jest używane do reprezentowania linii. Badge of Honor został stworzony dla Travis Barker przez Ikona MySpace popularnie znane jako "RockDaMullet". Logo jest często używane w takich słów jak 'Family', 'Famous' or 'Forever'. "Faith" to nowy projekt linii poświęconej Travis i rodziny tych, którzy zginęli w katastrofie lotniczej jesienią 2008. FSAS jest również znany z teamów deskorolkowców, BMX, oraz zespoły stunt motocykl. Członkowie tych zespołów są dalej "FSAS Family".


Odzież FSAS został noszone przez wiele gwiazd, w tym przez samego Barker oraz zespół Barker's band, skater Jereme Rogers, Jon Grimstad B-Real z Cypress Hill, Sonic Syndicate, Trav Hewat, Tim Armstrong, Rob Aston, Mark Hoppus, Lil Jon, Roger Argenis, Craig Fairbaugh, Andrew Hill, z Tris Penkal. DE. $ T, Tom DeLonge, DJ Premier, Cassidy (raper), Paul Wall, Bryan Williams (Birdman), The Game, Kim Kardashian, Eminem, Brad Uhlman, Steve Jocz z Sum 41, z Fergie Black Eyed Peas (który nosił ubrania na okładce magazynu DUB) i Tyler Meyer i jego ojciec John Travolta z Nasty Nati z Ohio! (# 28). Lee Gaze z Lostprophets również niosił sportowy t-shirt w teledysku do thefakesoundofprogress. Synyster z Avenged Sevenfold ma nosić ich "Wild Ones" koszulki podczas kilku koncertów. Brooke Burke również nosił ubrania na okładce magazynu Transworld Stance w czerwcu 2003 roku. Matt Tuck metalcore walijskiego zespołu Bullet for My Valentine również ma na sobie kamizelkę FSAS w teledysku Tears Don't Fall, a także perkusista Joe fluorescencyjne Exit Collen nosi etykietę FSAS.


Quicksilver-studio-one-sklep-internetowy-ubrania-odzież-markowa

Szalone lata '70 były okresem w którym powstała w Australii marka Quiksilver, jej celem była produkcja specjalnych spodenek dla surferów - boardshortów. Quiksilver, zbiegiem czasu zajął się również produkcja desek surfingowych, odzieży oraz butów.

Produkty Quiksilver inspirowane są wyspami hawajskimi, oceanią oraz florą i faeną. Marka nie ogranicza się tylko do surfingu, na przestrzeni lat zaczęła udzielać się także w innych sportach ekstremalnych, skateboardingu (sponsoruje m.in. pro skatera Tony'ego Hawka) i snowboardingu (jest producentem odzieży zimowej, i desek znanych na całym świecie).

W produktach Quiksilver znajdziecie:

  • t-shirty (koszulki)

  • bluzy

  • t-shirty (polo)

  • koszule

  • kurtki

  • spodnie

  • szorty



dc-studio-one-sklep-internetowy-ubrania-odzież-markowa

Ken Block i Damon Way spędzając czas na wschodnim kalifornijskim wybrzeżu wpadli na pomysł stworzenia nowej marki skierowanej to skateboard -dzistów, nie co później dołączył do nich Clayton Blehm tak powstała marka DC. Początki były trudne, przebicie się na tak nasyconym rynku jak było trudne. Eightball, tak brzmiała nazwa pierwotna nazwa marki DC jednak okazało się iż jest ona już na rynku co zmusiła założycieli DC do zmiany nazwy na ( Droors Clothing Shoe Co.). Clayton Blehm rozstała się z Ken Block i Damon Way i to właśnie oni wydali w DVD pod nazwa „DC Video”. Płyta zwierała wyczyny skateboard-dzistów który byli ubrani w produkty DC. DVD odniosło oszałamiający sukces a sama marka urosła na tyle że w 2004 została sprzedana za 100.000.000 $ Quiksilver-owi.

DC to głównie linie butów przeznaczone do sportów ekstremalnych takie jak: motocross, surfing, snowboard,rally czy BMX. DC to również kolekcje ubrań które pozwalają pozostać w klimacie swoich pasji również na co dzień.

Marka DC jest znana z tego iż organizuję i popiera najbardziej działania w sportach ekstremalnych, zazwyczaj skutkuje to powstanie zupełnie nowej linii o unikalnym stylu.

Ciekawostka:
Dlaczego czasami można na ubraniach i butach DC znaleźć literki 43 i 07?
Okazuje się, że rozwiązanie jest banalnie proste 4= czwarta litera alphabetu, a 3 = jest trzecią literką co po dodaniu daje nam 7.Czyli właśnie wspomniane 07.


Stforky-studio-one-sklep-internetowy-ubrania-odzież-markowa


Stforky Ciuch ---> dla wszystkich ważnych i odważnych,
dla tych, którzy lubią dobrze zjeść, wypić...i zabawić,
dla tych, którzy bez względu na stan w kieszeni,
pogodę, miejsce czy inne rzeczy, szanują siebie i swoje otoczenie,
dla tych, którym nie są obce pojęcia pokój & miłość :v


Femi-Pleasure-studio-one-sklep-internetowy-ubrania-odzież-markowa

Przez długi czas, kobiety - naśladując ducha Janis Joplin - zaczęły szukać sklepów, klubów i snowparków poszukujących własnej, niepowtarzalnej marki.

W celu zaspokojenia potrzeb wszystkich, którzy czekali na ubrania zaprojektowane przez kobiety i dla nich stworzyliśmy Femi Pleasure.
Przez pięć lat, napędzany przez siostrzaną miłości, staramy się łączyć naszą pasję do projektowania ze sportem i dobrą zabawą.
Jednak Pleasure Femi znaczy więcej niż dwie siostry, które kiedyś wierzyły, że marzenia się spełniają. Z FEMI są również przyjaciele, którzy wspierają nas i teamriders którzy dumnie reprezentują nas.

Nasza rodzina rośnie w siłę, miejmy nadzieję, że wkrótce dziewczyny na całym świecie będą nosić Femi. Nie uda się to bez szczegółów dotyczących jakości materiałów oraz najnowszych trendów w naszych zbiorach - wiesz najlepiej, jeśli chodzi o to.

Po prostu poczuć się wyjątkowo nosząc Femi, to dlatego, że jesteś specjalny - i takie są Twoje pomysły, radość życia i miłość do sportu.

Bez ciebie Femi nie byłaby tym, czym jest teraz. dzięki!




Sklep internetowy Studio-One-odzież-markowa-lifestyle-bench-superdry-quiksilver-dc-femi_pleasure-goorin



Pod wysmarowanym graffiti mostem kolejowym w samym sercu Portobello Market tłum rozkrzyczanych dzieciaków szuka schronienia przed lodowatą lutowa mżawką. Przybyli metrem, autobusami, rowerami z najdalszych zakątków brudnego Londynu. Menażeria nigdy nie śpiących dzieciaków, androgynicznych modeli i niebieskich ptaków kłębi się na najbardziej odlotowym targu stolicy w nadziei, że wyszperają tę wyjątkową parę jeansów, o jakich mówiły najbardziej obezeznane fashionistki Londynu.
To wtedy, w roku 1973 pod mostem w Notting Hill, przy dźwiękach reggae leniwie pulsujących w tle rodzi się Pepe Jeans. Były to czasy, kiedy marki modowe mniej opierały się o teorie marketingowe i żywe pieniądze, a bardziej o prawdziwych ludzi, poszukujących różnych, czasem niebezpiecznych, ale zawsze do utraty tchu ekscytujących inspiracji. Londyński projektant Nitin Shah i jego bracia Arun i Milan wcielają w życie swoją wizję bogatych w detale jeansów, wychodząc do klienteli znudzonej ciągłym zalewem prostych i anonimowych spodni.
Po 39 latach od tamtej chwili Pepe jest w 65 krajach, ma 7000 punktów sprzedaży plus ponad 300 sklepów własnych, zatrudnia 2000 ludzi i ciągle pozostaje wierny swoim ambicjom, aby tworzyć dedykowany denim i rzucać wyzwanie modzie młodzieżowej w czasach stłamszonych przez konformizm.
Braciom Shah wkrótce przyszło uświadomić sobie, że popularność Pepe Jeans przekroczyła ich najśmielsze oczekiwania. Musieli więc porzucić swoje dotychczasowe obowiązki i w pełni poświęcić się projektowaniu, produkcji i sprzedaży Pepe Jeans, a firma prawie w przeciągu jednej nocy zaczęła być zarządzana z centrum dystrybucyjnego o powierzchni 25.000 m2 z siedzibą w Londynie.
Do 1980 roku Pepe Jeans łatwo rozprawił się z amerykańskimi graczami wagi ciężkiej, którzy dotąd rządzili w brytyjskich butikach. Popularność Pepe wśród Anglików nie przeszła
niezauważona poza granicami i mniej więcej w tym czasie powzięto pierwsze, jeszcze niepewne kroki w kierunku rynków międzynarodowych.
W 1984 przeprowadzono inwazję na Amerykę, otwierając biuro i showroom w Los Angeles. W tym samym roku marka weszła na rynek irlandzki. Stabilna dzięki pierwszym sukcesom i napędzana przez apetyt do wyrażania swojej filozofii w seksowny i absorbujący sposób, firma zatrudniła najgorętszego fotorgafa dekady, Bruce’a Webbera do zrobienia pierwszej, wielkiej kampanii. Zdjęcia z Bridget Hall, która wkrótce stała się supermodelką stworzyły nową jakość w świecie mody, ustanawiając znak rozpoznawczy Pepe: zdolność do znajdowania twarzy, które stawały się gwiazdami jutra.
Na naszej długiej liście „naszych” gwiazd są Alexa Chung, Jason Priestley, Leaticia Casta, Ashton Kutcher, Sienna Miller, Cristiano Ronaldo, Anna Vialitsyna i Jon Kortajarena. Zgadnijcie jaka marka dała pierwsze reklamowe zlecenie Kate Moss?
Wkrótce pojawiły się reklamy telewizyjne i kinowe. Od performance’u Leigh Bowery po „Raindance” - 90 sekundowe love story, nakręcone między Nevadą i Notting Hill, do muzyki kultowego kawałka The Smiths „How Soon Is Now”, każda kampania pozostawiła niezatarty ślad w annałach modowej reklamy.
W latach 90tych Pepe Jeans kontynuował ścieżkę ekspansji przez Europę: Francja, Włochy, Niemcy, Hiszpania, Holandia, Portugalia i Szwajcaria dostały się pod urok Pepe.
Z początkiem nowego millennium marka potwierdziła swoją reputację jednej z największych na jeansowym rynku. W ostatnich latach Pepe zdobył kolejne rynki: Europę Wschodnią, Azję i Amerykę Łacińską. Zamiast spocząć na laurach, firma wprowadziła nowe linie: w 2002 Junior i 73 Collection oraz Andy Warhol by Pepe Jeans w 2007. Najnowsze linie to buty i okulary.
Modę określa się poprzez jej zdolność do ewoluowania, rzucania wyzwań, tworzenia trendów i karkołomną prędkość. Podobnie jak sponsorowany przez nas zwycięski zespół Red Bull Racing w Formule 1, Pepe Jeans pozostaje na przodzie modowej ekipy z formułą na wygrywanie, opartą o umiejętność dostarczania najbardziej ekscytującej denimowej mody na rynku.




Sklep internetowy Studio-One-odzież-markowa-lifestyle-bench-superdry-quiksilver-dc-femi_pleasure-goorin-pepe-jeans, moro, jwp, dope, montana, stforky, stoprocent




Naszą pracę rozpoczęliśmy w 1999 roku, tworząc markę STOPROCENT dedykowaną kulturze ulicy oraz hip hop. Ponadto wspomagamy znanych przedstawicieli sportów ekstremalnych oraz sportów walki pochodzących z regionu naszego miasta. Nazwa firmy symbolizuje naszą jedność i od samego początku ma przypominać, że dajemy od siebie 100% rzeczą, które kochamy i które są dla nas ważne. Staramy się stosować tą filozofie nie tylko przy tworzeniu kolejnych kolekcji, ale także w życiu codziennym.


W 2005 roku powołaliśmy do życia naszą siostrzaną firmę ENDORFINA, dedykowaną żeńskiej części naszych odbiorców. Nazwa, którą wybraliśmy oznacza hormon szczęścia wydzielany przez nasz organizm gdy czujemy się szczęśliwi. Podstawowymi odbiorcami stworzonej przez nas marki są tancerze, nie tylko profesjonalni, ale także ci w mentalnym tego słowa znaczeniu. Endorfina jest silnie związana ze światem nowoczesnego tańca hip hop.


Obie nasze marki są rozpoznawalne nie tylko w Polsce, ale i Europie. Składają się na to nie tylko doskonały design, wysoka jakość dzianin (badana w instytucie włókiennictwa) oraz wykonania, ale także odpowiednio skierowane działania promocyjne:

Stoprocent jest promowane przez osoby bardzo rozpoznawane w specyficznym dla nas świecie hip hopu, sportów ekstremalnych oraz sportów walki:

Raperzy zagraniczni: REDMAN (US), Kool Savas (DE), Joe Rilla (DE), Massiv (DE), Rytmus (SK), Bigz (UK), Liquit Walker (DE)
Raperzy w Polsce: Peja, Pih, Gural, Tede, Sobota, Waldemar Kasta, Vienio, Kaczor.

Sporty walki: (PL) Mamed Khalidov, Michał "Cipao" Materla, Maciej "Irokez" Jewtuszko, Daniel "Kociao" Dowda, Carlos Eduardo "Ta Damado" Rocha (BR), Deso Dogg(DE).
Sporty ekstremalne: (PL) Dirt Miron, Tylas, Szczepan.


Endorfina promowana jest nie tylko przez utytułowane zespoły taneczne, ale także przez żeńską stronę świata hip hopu:

Tancerze/zespoły taneczne: group Kill Bill (DE), Maria Foryś Queen Marijah (PL), DPS (PL), Enzym (PL), Save the Beat (PL), Smoothe Moves (PL), Ania Jujka (PL), Justyna Lichacy (PL).
Raperki/wokalistki: Kitty Kat (DE), Pretty Pain (DE), Rena (PL), Marika (PL).


Sklep internetowy Studio-One-odzież-markowa-lifestyle-bench-superdry-quiksilver-dc-femi_pleasure-goorin-pepe-jeans, moro, jwp, dope, montana, stforky, stoprocent

Marshall jest wiodącym producentem wzmacniaczy gitarowych wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i aspiracjom gitarzystów na całym na Świecie. Jednak Marshall to nie tylko produkty, to także styl życia związany z rock and roll’em. Kultowość marki była budowana latami, a ze wzmacniaczy Marshall’a przez całą swą karierę korzystali i korzystają takie sławy jak Pete Townshend z The Who, Jimi Hendrix, Eric Clapton, Gary Moore, Slash i wielu innych. Dzisiaj Marshall stojąc na czele producentów wzmacniaczy, ciągle ulepsza i wprowadza nowe innowacyjne produkty, wykorzystując najnowsze rozwiązania technologiczne. Markę Marshall można wyrazić w słowach: siła, mocne brzmienie i niezawodność. Marshall to także zdobywca wielu nagród, marka inspirująca i ręcznie wykonywane wysokiej klasy produkty.

Dlatego także w przypadku słuchawek Marshall otrzymujemy unikatowy produkt o wysokiej jakości i bardzo dobrych parametrach. Wykorzystanie starannie dobranych podzespołów oraz materiałów wykończeniowych, pozwalają cieszyć się produktem każdemu dla kogo muzyka jest nie tylko stylem życia, ale i dziedzictwem współczesnej kultury.


Sklep internetowy Studio-One-odzież-markowa-lifestyle-bench-superdry-quiksilver-dc-femi_pleasure-goorin-pepe-jeans, moro, jwp, dope, montana, stforky, stoprocent

Urbanears Plattan

Zostały zaprojektowane jako idealne, klasyczne słuchawki, łączące w sobie innowacyjne funkcje oraz użyteczność z aktualną technologią. Są to w pełni wymiarowe słuchawki pozwalające na osiągnięcie wysokiej jakości, dobrze odizolowanego dźwięku. Dla uzyskania maksymalnej mobilności słuchawki można złożyć. Ponadto słuchawki Plattan wyposażone są w innowacyjne złącze „Zound Plug” umiejscowione na nauszniku, do którego można podłączyć słuchawki drugiej osoby i wspólnie słuchać muzyki odtwarzanej z jednego źródła.
Wszystkie modele słuchawek Urbanears posiadają mikrofon i są kompatybilne z większością popularnych urządzeń i telefonów, takich producentów jak: Blackberry, HTC czy iPhone.

Urbanears Tanto

Zostały zaprojektowane dla osiągnięcia maksymalnej wygody bez ograniczenia wydajności. Ich lekka budowa powoduje że praktycznie ich nie czuć, jednocześnie parametry techniczne pozwalają cieszyć się wysokiej jakości dźwiękiem. To także hołd projektantów dla rewolucji muzyki mobilnej z lat 80 – tych, uaktualniony o najnowszą technologię. Słuchawki TANTO są jak dobry przyjaciel, chętnie nam towarzyszy każdego dnia i w każdym miejscu. Wszystkie modele słuchawek Urbanears posiadają mikrofon i są kompatybilne z większością popularnych urządzeń i telefonów, takich producentów jak: Blackberry, HTC czy iPhone.

Urbanears Medis

To nowe doświadczenie ulubionej muzyki. Medis to słuchawki douszne o eleganckiej i minimalistycznej stylistyce, zachowujące jednocześnie funkcjonalność na poziomie modeli pełno wymiarowych. Rewolucyjne rozwiązanie to opatentowany system EarClick, który pozwala na osadzenie i zakotwiczenie słuchawki w uchu w sposób zapewniający maksymalny komfort i jakość dźwięku, a jednocześnie zapobiegający wypadaniu słuchawki. Słuchawki bardzo pewnie trzymają się w uchu nawet podczas aktywnych ćwiczeń akrobatycznych, jednocześnie przetwornik (głośnik) nie jest wprowadzany do wnętrza kanału słuchowego, co nie powoduje zaburzeń równowagi czy zmęczenia uszu.
Wszystkie modele słuchawek Urbanears posiadają mikrofon i są kompatybilne z większością popularnych urządzeń i telefonów, takich producentów jak: Blackberry, HTC czy iPhone.

Urbanears Bagis


Bagis to najbardziej kompaktowy z modeli marki Urbanears. Konstrukcja gumowej wkładki ułatwia włożenie słuchawek bezpośrednio do ucha jednocześnie zapewniając skuteczną redukcję szumów. Tak jak w przypadku pozostałych modeli Urbanears słuchawki posiadają przewód wykonany ze splotu tkaninowego, który eliminuje efekt szumów słyszalnych w słuchawkach. Dodatkową zaletą modelu Bagis jest możliwość zapięcia go słuchawkę w słuchawkę dzięki czemu można je nosić na szyi, kiedy nie są używane. Wszystkie modele słuchawek Urbanears posiadają mikrofon i są kompatybilne z większością popularnych urządzeń i telefonów, takich producentów jak: Blackberry, HTC czy iPhone.


Sklep internetowy Studio-One-odzież-markowa-lifestyle-bench-superdry-quiksilver-dc-femi_pleasure-goorin-pepe-jeans, moro, jwp, dope, montana, stforky, stoprocent

Dzisiaj Hello Kitty oficjalnie nazywana jest tourism ambasadorem Japonii. To mała i ważąca tyle co trzy zielone, błyszczące jabłka postać, o białym kolorze i nosząca kokardkę na lewym uchu. Uwielbia las, zabawy w parku z przyjaciółmi. To postać wymyślona przez japońską firmę Sanrio w 1974. Jest bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych, ozdobą wielu gadżetów. Jej wizerunek pojawił się po raz pierwszy na małej, plastikowej portmonetce. Jej miejsce urodzenia to Londyn. Jest niesamowicie popularna w Japonii i Korei, gdzie powstało nawet auto z jej wizerunkiem.

Marvel Comics – jedno amerykańskich wydawnictw komiksowych. Wydawnictwo wydało komiksy o przygodach takich bohaterów jak: KapitanAmeryka, IronMan, Spider-Man, Hulk, Punisher, Daredevil, Fantastyczna Czwórka, Avengers, Blade czy też grupa X-Men.

Dawno, dawno temu w odległej galaktyce… W maju 1977 premiera Star Wars odmieniła spojrzenie na kino raz na zawsze. Sukces filmu oparty był na połączeniu kina akcji, westernu z zapożyczeniami z mitologii. W głowie pisarza i reżysera Georga Lucasa narodziła się idea Mocy, która przeszła do potocznego języka i kultury, jak stworzone postacie złego Darth Vadera, idealisty Luke Skywalkera, śmiałej Ksiezniczki Lei, awanturnika Hana Solo czy starego i dobrego Obi-Wan Kenobiego.

SpongeBob mieszka na dnie oceanu w miejscowości Bikini Dolne, w domu z ananasa wraz z ulubionym zwierzątkiem, ślimakiem Gacusiem. Sympatyczna gąbka wiele czasu poświęca zabawie, a do ulubionych należą puszczanie baniek i łowienie meduz. Jego pozytywne nastawienie do świata stwarza mu wielkie możliwości, które przeważnie wykorzystuje. Ma wielu przyjaciół a do najważniejszych należą Patryk, Sandy oraz Skalmar. Jego nadmiar wigoru niestety nie zawsze podoba się otoczeniu, w którym akurat się znajduje i dlatego często naraża się innym wpadając w różnego rodzaju kłopoty. Zycie SpongeBob’a to także praca w restauracji "Pod Tłustym Krabem", gdzie przygotowuje kraboburgery, niezwykły morski delikates. Praca podobnie jak zaufanie i dobre zdanie o nim swojego szefa, pana Kraba jest dla niego bardzo ważna. Jest wobec niego lojalny (podobnie jak wobec swoich przyjaciół) i za nic w świecie umyślnie nie wystawiłby na szwank pana Kraba oraz swojej reputacji.


Sklep internetowy Studio-One-odzież-markowa-lifestyle-bench-superdry-quiksilver-dc-femi_pleasure-goorin-pepe-jeans, moro, jwp, dope, montana, stforky, stoprocent

ZHP-013 Airly - to nowy model japońskiej marki Zumreed. Teraz można cieszyć się tradycyjnym, kulistym kształtem słuchawek Zumreed w wersji "light". Lekkość i stylowość słuchawek została już doceniona przez wiele użytkowniczek. Atrakcyjne kolory i wysokiej jakości materiały sprawiają, że będzie to nie tylko atrakcyjny gadżet, ale i nieodzowna część Twojej codziennej stylizacji. Uwaga, cena modelu ZHP-013 to tylko 99zł !!!


Sklep internetowy i stacjonarny Studio One - zegarki damskie i męskie Adriatica

Marka Adriatica jest rozpoznawalna na świecie od przeszło 80 lat. Klienci na całym świecie, a przede wszystkim w Europie, doceniają unikalny design produktów szwajcarskiego producenta. Modele marki Adriatica charakteryzują się wysoką jakością w bardzo przystępnej cenie. Producenci dbali i nadal dbają, aby ich produkty spełniały oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Z tej właśnie przyczyny, materiały używane do produkcji czasomierzy Adriatica są naprawdę wysokiej jakości. Stal szlachetna antyalergiczna 316l, odporna na korozję, zadowala posiadaczy zegarków Adriatica dzięki swojej wytrzymałości i komfortowi użytkowania. Modele Adriatica posiadają swój własny, unikalny design. Zdobione kryształkami, w nienachalny sposób stanowią ozdobę kobiecej dłoni, będąc funkcjonalnym dodatkiem na każdy dzień. Osoby zainteresowane zakupem modeli Adriatica mają w czym wybierać. Zegarki na pasku skórzanym, bransolecie, pozłacane lub nie, posiadające indeksy, cyfry rzymskie lub arabskie, a więc niemal każdy możliwy rodzaj.

Historia ADRIA & ADRIATICA jako znaku towarowego sięga II. połowy XIX w. i związana jest ze szwajcarską Watch Company założoną w Montilier, a następnie przeniesioną do Morat/Murten, u stóp Watch Valley, czyli Zegarkowej Doliny. Dokładna data rozpoczęcia produkcji czasomierzy tej marki nie jest znana, jednakże pewnym jest, iż pierwsze modele zeszły z taśmy przed 1931r. Niestety w wyniku wybuchu II Wojny Światowej nastąpił przestój w produkcji chronometrów ADRIA I ADRIATICA, który trwał aż do 1962 r., kiedy to powstała spółka z siedzibą w Biel/Bienne & Basel i wznowiła ich produkcję. Z początku największym powodzeniem zegarki ADRIATICA cieszyły się w Skandynawii a szczególnie w Finlandii. Z czasem zaczęto przewozić je statkami do Polski, gdzie spotkały się z dużym zainteresowaniem koneserów sztuki zegarmistrzowskiej, co zaowocowało rozprowadzaniem ich na szeroką skalę w inne części wschodniej Europy. Rok 1989 był momentem wprowadzenia do tej znanej już na świecie marki licznych innowacji. Z inicjatywy rodziny Fluri, właścicieli firmy, powstały nowe modele, które zaskakiwały oryginalnością jednocześnie zatrzymując przy sobie koneserów ceniących sobie chwalebną przeszłość marki. Od 1999 roku produkcja ADRIATICI odbywa się w Dongio zlokalizowanym we włoskiej części Szwajcarii zwanej Ticino. Obecnie modele ADRIATICA łączą w sobie nowoczesny styl i technologię XXI wieku oraz doświadczenie najznamienitszych zegarmistrzów. Bogata tradycja i pasja pozwalają producentom sprostać oczekiwaniom i wymogom użytkowników.


sklep internetowy studio one - disel - zegargi damskie i męskie - studio one


Produkty Diesel skierowane są głównie do młodych, niezależnych oraz odważnych osób, które uwielbiają wyróżniać się z tłumu. Niebanalny design, który wyróżniają wręcz niespotykane wzory podkreśla innowacyjność pomysłów, którą dostrzec można w każdym elemencie czasomierzy. Projektanci marki nie boją się wdrażać nawet najbardziej śmiałych pomysłów. Zegarki Diesel wyróżniają się niezwykle ciekawym wzornictwem, intensywnymi kolorami, śmiałymi kształtami kopert, niecodziennymi detalami i nowoczesnymi bransoletami. Idea marki przedstawiona jest również w kampaniach reklamowych, które pokazują, że chronometr może być również odzwierciedleniem charakteru posiadacza. W SklepZegarki.pl znajduje się pełna gama czasomierzy Diesel, do których dołączmy oryginalne pudełko producenta, gwarancję oraz instrukcję obsługi.

Powstała w 1978 r. w miejscowości Molvena we Włoszech. Jej założyciel Renzo
Rosso od samego początku pragnął stworzyć firmę, która byłaby innowacyjna,
trochę radykalna, ale zawsze przywiązująca wagę do detali i jakości produktów.
Jego marzenie spełniło się. Diesel nie tylko stał się lideremw kreowaniu unikalnych
stylów i niepowtarzalnego wzornictwa, ale również wszedł do kultury młodzieżowej
jako jeden z jej kluczowych elementów. Dla miłośników marki uosabia on bowiem
sposób na życie i sposób myślenia, pozwala kreować nowe, oryginalne style, co w
świecie jednej makrokultury, pozbawionej granic terytorialnych i kulturowych, gwarantuje
odnalezienie i wyrażanie własnej indywidualności.



Sklep internetowy Shoper.pl